ויזת זהב ביוון: תושבות יוונית על ידי השקעה ב-2024

  • לפני 11 חודשים
  • 4

יוון הינה מדינה יפייפיה, עם חופי ים ונופים מרהיבים והיא חברה באיחוד האירופי.

ויזת זהב ביוון היא חלק מהרפורמה לתמריץ משקיעים זרים לרכוש נדל”ן ביוון. התוכנית מציעה בית ואישור שהייה ל-5 שנים בכל האיחוד האירופי

מעבר לנופיה שובי הלב, ויזת הזהב מציעה מסלול מתקדם לתושבות אירופאית. על ידי השקעה ברף הנמוך ביותר באירופה, ע”י השקעה החל מ 250,000 אירו בנכס – יזכה בעל הנכס, בן /בת זוגו, ילדיהם עד גיל 21 והורי המשקיע בויזת שהייה בת 5 שנים בכל רחבי אירופה. כל עוד יחזיק רוכש הנכס בבעלות על הנכס, ניתן לחדש את אישור התושבות ל – 5 שנים נוספות. מהשנה ה – 7 כל עוד יחזיק בעל הנכס בנכס, יוכל להגיש בקשת אזרחות. חשוב להבין, אישור התושבות אינו מעניק ויזת עבודה, אך הוא מאפשר הקמת עסק ביוון.

 אנו מלווים משקיעים בתהליך הגשת הבקשה.

בואו לחוות את השילוב של קסם העולם הישן והחיים העכשוויים שיוון מציעה. גלה כיצד תוכנית זו היא לא רק השקעה בנכס, אלא גם השקעה בעתיד למי שרוצה להעתיק את חייו לאיחוד האירופי. ויזת הזהב היא יותר מהזדמנות תושבות.

היתרונות של ויזת זהב ביוון:

תוכנית ויזת הזהב ביוון היא שער להצגת יתרונות יוצאי דופן, המשלבת בצורה חלקה את המשיכה של החיים באירופה עם היתרונות של השקעות נדל”ן חכמות. על ידי תיעול ההשקעות שלך לנדל”ן יווני, אתה פותח את הדלת לאוצר בלום של הזדמנויות המשתרעות הרבה מעבר לבעלות על נכסים.

בראש ובראשונה, התוכנית מציעה מסלול מתקדם לתושבות עבורך ועבור משפחתך. משמעות הדבר היא כי על ידי השקעה בנדל”ן מוסמך ביוון, אתה יכול להבטיח היתר שהייה, המאפשר לך לחיות ולשהות שהייה ארוכה במדינות האיחוד האירופי.

השקעות נדל”ן ביוון פותחות גם נתיבים להכנסות פוטנציאליות משכירות ולעליית ערך הון. שוק הנדל”ן של יוון מגוון החל מקוטג’ים כפריים מוזרים ועד וילות מפוארות על חוף הים ומציע מגוון הזדמנויות השקעה בהתאם להעדפותיכם.

יתרונות נוספים של ויזת זהב ביוון הם:

ויזת זהב ביוון

1: נוף נדל”ן מגוון: השער שלך לצמיחה פיננסית

השקעת נדל”ן יוונית היא יותר מאשר בעלות על נכס – היא הזדמנות להכנסות פוטנציאליות משכירות ועליית הון. עם מגוון אפשרויות מבתי כפר מקסימים ועד וילות חוף מפוארות.

2: תדלוק ההתקדמות הכלכלית: תרומתך לצמיחתה של יוון

השקעת הנדל”ן שלך היא מוטיבציה לכלכלות מקומיות, קיימות קהילתית ותשתיות משופרות. על ידי הפיכתך לחלק ממרקם הנדל”ן של יוון, אתה ממלא תפקיד חשוב בהנעת הפיתוח הכלכלי של המדינה.

3: שקיעה בתרבות וסגנון חיים: מעבר להשקעות

תוכנית ויזת הזהב לא רק מבטיחה את ההשקעה שלך, אלא גם מעניקה לך גישה לתרבות, להיסטוריה ולאורח החיים העשירים של יוון. 

4: אופקים חינוכיים: טיפוח העתיד באירופה

ההשקעה שלכם בויזת הזהב פותחת את הדלתות למוסדות חינוך יוקרתיים עבור ילדיכם. עם קלות התנועה ברחבי יוון, המשפחה שלך מקבלת גישה לחינוך ברמה הגבוהה ביותר, טיפוח צמיחה אקדמית והזדמנויות גלובליות.

מי יכול לקבל את תוכנית ויזת הזהב ביוון?

1. משקיעים ויזמים בינלאומיים:

תוכנית ויזת הזהב ביוון פותחת את זרועותיה המסבירות פנים למשקיעים ויזמים בינלאומיים המבקשים לתרום תרומה משמעותית לנוף הכלכלי של המדינה. אנשים עם עניין רב להשקיע בנדל”ן יווני, בין אם לשימוש אישי או למטרות מסחריות, יכולים לפתוח את הפוטנציאל של תוכנית זו.

2. משפחות:

התוכנית המקיפה היא מאפיין בולט, המשרת לא רק את המועמד העיקרי אלא גם מרחיב את יתרונותיו לכל המשפחה. בני זוג, ילדים מתחת לגיל 21 ואפילו הורים תלויים יכולים כולם להיות חלק מהמסע הטרנספורמטיבי הזה, ולחלוק את היתרונות של תושבות אירופית.

3. אנשי חזון המבקשים תושבות אירופית:

עבור אלה המחפשים בסיס אירופי, בין אם עבור התרחבות עסקית, סיכויים חינוכיים, או איכות חיים משופרת, תוכנית ויזת הזהב ביוון מציעה פתרון אטרקטיבי. הוא מספק נתיב מואץ לתושבות, המאפשר לאנשי חזון לשלב את עצמם ואת משפחותיהם באזור יוון.

4. גמלאים שחושבים קדימה:

גמלאים עם נטייה לאופקים חדשים יכולים גם למצוא יתרון בתוכנית ויזת הזהב. ההיסטוריה העשירה של יוון, האקלים הנעים ואיכות החיים הופכים אותה ליעד אידיאלי עבור גמלאים המחפשים אורח חיים רגוע אך תוסס בתוך האיחוד האירופי.

5. אנשים עם תשוקה לתרבות:

אם אתה אוהבי אומנות, ותרבויות חדשות , יוון היא מדינה עם מגוון עשיר של מוסדות תרבות ואומנות, תוכנית ויזת הזהב מהווה הזדמנות להנות מחיי תרבות עשירים ותוססים. באמצעות השקעות נדל”ן, תוכלו להנות מהאטרקציות הנצחיות של יוון תוך כדי הנאה מזכויות התושבות האירופית.

אילו מסמכים נדרשים עבור ויזת הזהב של יוון?

כדי להנות מאפשרות של ויזת זהב ביוון נדרשים מסמכים חיוניים מסוימים. המסמכים הבאים יבטיחו תהליך מהיר ומבטיח לקבלת ויזת זהב:

נדרשים מסמכים המוכיחים את השקעת הנדל”ן שלך ביוון. זה עשוי לכלול הסכמי רכישת נכס, שטרות, וראיות לתשלום.

2. דרכון בתוקף:

הדרכון שלך, עם תוקף המשתרע מעבר למשך הזמן המיועד של התושבות שלך, הוא מסמך זיהוי עיקרי.

3. עבר פלילי נקי:

תעודות רישום פלילי מאושרות, שהונפקו על ידי הרשויות במדינת הולדתך,המוכיחות כי הינך בעל היסטורי נקייה מרישומים פלליים.

4. ביטוח בריאות:

כיסוי ביטוח בריאות תקף ביוון הוא חובה כדי להבטיח גישה לשירותי בריאות במהלך התושבות שלך.

5. תעודות נישואין ולידה:

עבור מועמדים, כולל בן זוגם וילדיהם התלויים, תעודות נישואין ולידה רשמיות מספקות ראיות לקשרים משפחתיים.

6. דפי חשבון בנק:

דפי בנק או מסמכים פיננסיים מציגים את יציבותך הפיננסית ואת יכולתך לפרנס את עצמך ואת משפחתך במהלך שהותך ביוון.

7. הוכחת הכנסה:

להפגין מקור הכנסה יציב באמצעות מסמכים כגון חוזי העסקה, מסמכי בעלות על עסק או מקורות הכנסה אחרים.

8. טפסי בקשה לוויזה:

מילוי טפסי הבקשה הנדרשים .

9. תמונות פספורט:

תמונות אחרונות בגודל דרכון על פי הנחיות ספציפיות נחוצות לתיעוד רשמי.

10. תרגומים משפטיים:

אם אחד המסמכים שלך אינו ביוונית או באנגלית, תרגומים רשמיים נדרשים כדי להבטיח הבנה והערכה נאותה.ניווט בבקשת ויזת הזהב דורש תשומת לב חשובה לפרטים ועמידה בדרישות הספציפיות המפורטות על ידי הרשויות היווניות. התקשרות עם יועצים מקצועיים והתעדכנות בהנחיות העדכניות ביותר מבטיחה כי בקשתך מלאה, מדויקת ומוכנה היטב, ומכשירה את הקרקע למסע שלך לקראת תושבות אירופית.

התשלום מחייב קבלת ויזת זהב ביוון:

קבלת ויזת הזהב ביוון מגיעה עם היבט פיננסי הכולל עמלות ועלויות שונות. בעוד שנתונים אלה יכולים להשתנות בהתבסס על שינויים בתקנות ובמדיניות הממשלה, הבנת המסגרת הכללית מספקת תובנה לגבי ההשקעה הנדרשת להזדמנות טרנספורמטיבית זו.

1. השקעה בנדל”ן:

הבסיס של תוכנית ויזת הזהב הוא השקעת נדל”ן ביוון. ההתחייבות הכספית להשקעה זו משתנה בהתאם לסוג, מיקום וערך הנכס. זה משמש סף כלכלי עיקרי לזכאות.

2. מס העברת רכוש:

כמרכיב בהשקעה, מס זה מבוסס על שווי הנכס ויש לשלמו בתהליך הרכישה.

3. שכר טרחה משפטי ומנהלי:

שימוש בשירותים משפטיים ומקצועיים כדי לנווט בתהליך הבקשה כרוך בעלויות. שכר טרחה זה כולל ייעוץ משפטי, הכנת מסמכים והוצאות אדמיניסטרטיביות.

4. אגרת בקשת ויזה:

על המועמדים להיות מוכנים לכסות את אגרת בקשת הוויזה, התורמת לעיבוד הבקשה ולהערכתה.

5. עלויות תרגום ואישור נוטריוני:

תרגום רשמי של מסמכים שאינם ביוונית או באנגלית, כמו גם אישור נוטריוני, הם צעדים חיוניים, המלווים בעמלות נלוות.

6. ביטוח בריאות:

אמנם לא תשלום ישיר עבור הויזה, קבלת כיסוי ביטוח בריאות תקף ביוון היא תנאי מוקדם חובה, הכרוך בעלויותיו.

7. אגרת היתר שהייה ביומטרי:

עם האישור, קבלת היתר השהייה הביומטרי, המאמת את מעמד התושבות שלך, כרוכה בתשלום נוסף.

8. עלויות חידוש:

בהתחשב בכך שויזת הזהב תקפה בדרך כלל לתקופה מסוימת, יש לקחת בחשבון את עלויות החידוש עבור אלה המבקשים להאריך את תושבותם. חשוב לציין כי מבנה העמלות יכול להתפתח, מה שמחייב להישאר מעודכן בתקנות האחרונות. התקשרות עם מומחים הבקיאים בתוכנית ויזת הזהב של יוון מסייעת בתכנון פיננסי מדויק, ומבטיחה כי אתה מוכן היטב לתהליך בקשת תושבות אירופית.

בהזדמנויות הבינלאומיות, תוכנית ויזת הזהב ביוון עומדת כמסלול מפתה לתושבות אירופית. בשילוב חלק של השקעות נדל”ן עם הזכות לחיותבדינה שינה חברה באיחוד האירופי. תוכנית זו היא שער לעולם של אפשרויות.

על ידי התאמת זהירות פיננסית עם שאיפות אישיות, ויזת הזהב פותחת דלתות לחיים שבהם היסטוריה עתיקה פוגשת נוחות מודרנית, ושבהם חוויה תרבותית משולבת עם צמיחה כלכלית. מסגרת התוכנית מציעה לא רק אישור תושבות אלא גם מפתח לפתיחת עתיד מועשר על ידי חוויות מגוונות, אופקים חינוכיים וניידות גלובלית.
כשאתם יוצאים למסע הזה, אתם לא משקיעים רק בנדל”ן; אתם משקיעים בהבטחה לחיים טובים,ביון נופיה היפים של יוון ו/או של מיזמים עסקיים אירופיים.

הצטרף לדיון

4 thoughts on “ויזת זהב ביוון: תושבות יוונית על ידי השקעה ב-2024”

  • petraloby

    vfsVdvSDCCADVd DV

    הגב
  • שיעורי משכנתא ביוון: מדריך מקיף לזרים – Greece Invests

    […] בקשת ויזת זהב: יוון מציעה תוכנית ויזת זהב, המאפשרת למשקיעים מחוץ לאיחוד האירופי ולמשפחותיהם לקבל אישורי שהייה על ידי רכישת נכס מעל ערך מסוים. הבנת הדרישות והיתרונות של תוכנית זו חיונית עבור משקיעים זכאים. […]

    הגב
  • נדל"ן ב אַתוּנָה: מדריך מקיף – Greece Invests

    […] תוכנית ויזת הזהב: תוכנית ויזת הזהב ביוון הוקמה על מנת לאפשר למשקיעים אפשרות לקבל תושבות על ידי השקעה בנדל"ן. תוכנית זו היוותה כוח מניע למשיכת מספר לא מבוטל של משקיעים זרים לאתונה ולשוק הנדל"ן המשגשג של המדינה. התוכנית הוכיחה את עצמה כאופציה אטרקטיבית עבור אלה המחפשים להשקיע בשוק הנכסים הרווחי של המדינה ובו זמנית לקבל תושבות ביוון. כתוצאה מכך, לתוכנית היה תפקיד מכריע בחיזוק כלכלת המדינה ומשיכת השקעות זרות באתונה. […]

    הגב
  • השקעה ביוון: מדריך לזרים בשנת 2024 – Greece Invests

    […] ויזת הזהב: תוכנית ויזת הזהב של יוון מושכת משקיעים זרים באופן משמעותי. אתה ומשפחתך […]

    הגב
  • אזרחות ביוון: הדרך שלך דרך תוכנית ויזת הזהב בשנת 2024

    […] תוכנית ויזת הזהב מספקת הזדמנות לתושבות קבע ואזרחות למשקיעים ובני משפחותיהם. כדי להיות זכאי לויזה זו עליך להשקיע לפחות 250,000 יורו בנדל"ן יווני, שהוא אחד הספים הזולים ביותר באירופה. השקעות מתאימות נוספות כוללות חברות תרומת הון ביוון, מניות של חברות נדל"ן יווניות ואג"ח ממשלתיות. […]

    הגב
  • אזרחות ביוון: הדרך שלך דרך תוכנית ויזת הזהב בשנת 2024

    […] תוכנית ויזת הזהב מספקת הזדמנות לתושבות קבע ואזרחות למשקיעים ובני משפחותיהם. כדי להיות זכאי לויזה זו עליך להשקיע לפחות 250,000 € בנדל"ן יווני, שהוא אחד הספים הזולים ביותר באירופה. השקעות מתאימות נוספות כוללות חברות תרומת הון ביוון, מניות של חברות נדל"ן יווניות ואג"ח ממשלתיות. […]

    הגב

השווה מקומות אירוח

לְהַשְׁווֹת